donderdag 4 oktober 2012

Flower loom - madeliefje - granny square


Hebben jullie ook zo'n flower loom apparaatje in de kast liggen? Of heb je je misschien wel eens afgevraagd wat je er mee kunt doen?
Dan moet je echt even HIER gaan kijken. Je vindt er niet alleen een duidelijke tutorial van bloemen maken met de flower loom, maar ook hoe je zo'n mooi hartje erin maakt en hoe je van het geheel een granny square maakt....



De uitleg is wel in het engels, maar wordt zo goed ondersteunt door foto's dat je eigenlijk zonder tekst kunt...



5 opmerkingen:

  1. Nee, zo'n apparaatje heb ik niet, nooit gezien ook. Maar als ik zo op de foto kijk, ziet het er niet heel erg 'nieuwerwets' uit. Grappig om zo bloemen te maken.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het grappige is dat deze apparaatjes vorig jaar weer "in" kwamen. Bij ons in het breicafé gingen ze goed van de hand...
      Ik heb er eentje van m'n zus gehad, een oudje... Het is leuk om te doen!

      Verwijderen
  2. Jaa! Die heb ik onlangs ook weer uit de kast getoverd en ook al iets mee gedaan! Leuk dat jij er ook iets over gevonden hebt. Ik heb namelijk alles, behalve de beschrijving. Dank je wel voor deze leuke link.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mijn blogbericht van 26 okt. http://busybessy.blogspot.nl/2011/10/flower-loom.html staan nog wat linkjes naar een tutorial en een filmpje van de flower loom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o jammer, vroeger wel gehad, ik zou het nu goed kunnen gebruiken....maar....ik vond op internet een zelfmaakloom van karton!
    kan ik toch nog fijn bloemetjes maken!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...