donderdag 6 oktober 2011

Borduurfreebies 2

Telkens als ik weer nieuwe patronen tegen kom, verzamel ik de linkjes. Het is ongelooflijk wat voor moois er zo maar voor niets op internet te vinden is.


Zo zag ik op de blog van Olga (russisch) prachtige dingen.. Dingen die ik nog niet elders had gezien. Ze werkt ook veel met randjes en ze gebruikt naast de bekende kruissteekjes ook veel andere borduursteken!



En ook bij Freebie Gallery kijk je je ogen uit.

Bij deze club zie je vooral wat grotere borduurwerkjes, alle patronen gratis te downloaden..


En hier vind je informatie over verschillende vormen en steken.
Bij Alexandrina doe je ook veel ideetjes op en vind je gratis borduurpatroontjes.

3 opmerkingen:

  1. ja, schitterend he? Ik had haar al een keer ontdekt toen ik op zoek was naar mooie biscornu-patroontjes. Ik vind het echt geweldig. Ken je trouwens Jane Greenoff? Daar heb ik een boek van gekocht. Lijkt heel veel op wat Olga hier laat zien.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hier staan heel veel prachtige links! Dank je wel voor het opsnorren!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...