dinsdag 24 mei 2011

Doel van dit blog

Het is de bedoeling dat ik op dit blog alle leuke dingen plaats die ik steeds op mijn speurtochtjes op internet tegen kom. Voorheen sloeg ik het allemaal op via word of internetfavorieten op mijn laptop.
Maar het wordt zoveel..., en het wordt daardoor ook onoverzichtelijk.

De ideeën die ik hier laat zien komen dus allemaal van andere personen en zullen heel divers zijn.
  • scrappen
  • home decoratie
  • patchwork
  • naaien
  • quilten
  • haken
  • breien
  • borduren
  • lezen
  • tuin
  • piano
  • kaarten maken
  • tekenen
  • schilderen
  • verbouwen
Dit is een hele lijst, er zal zeker geen evenwicht tussen zijn. Daar streef ik ook niet naar.
Geniet ervan, ik doe het ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...